Sabtu

contest pling comel

Harini malam ni minit ni saat ni \stop merapu syifaq/ hihi k aku excited bangatttttt nak buat contest LOL :D Tadi saje2 tulis kat wall group Our Official Blog :) pasal nak buat contest. then beribu ribu org pulak comment nak join. \tolong ah jgn percaya haha/ so aku buat ah jugak. hadiah dia mama kita sponsor maybe ah :'> harhar, act contest ni inspirasi dari boyprengg kita sebab bila dia senyum, boleh buat aku pengsan. k tipu -.- Tapi seriously memang omeyyyyyyyyyyyy angat kalau dia senyum. Cair gilaa. ehh aku ni dah tukar topik *sengih*  haha okay wahai awak awak yang comel comel lote tuu meh lerr join contest ni. Hadiah dia nak cakap lumayan takde laa sangat. Tapi boleh laa kot :) Btw, bawah gambar korang nanti tulis laa sikit pasal korang ke ape. boleh aku kenal dgn korang lebih rapat. hihi GoodLuck guys!!!!!

Syarat-syarat:
1. WAJIB follow blog NurushsyifaqErda.
2. Semua bloggers boleh join. Lelaki or Perempuan :)
3. Buat satu entry bertajuk 'Contest Senyuman Paling Comel'
4. Gambar mestilah senyum and original/edit diterima.
5. Letak link entry kat comment okay.
6. Mesti tag kawan yg lain sekurang-kurangnya 3 org
7. Contest ni dibatalkan jika peserta kurang daripada 15 orang
8. Pemenang 5 orang sahaja. Tarikh tutup : 28 December 2011

Senang jee kan syarat syarat dia? okay moh lerr join ramai2. Hadiah diaa aku akan bgtau kemudian okay? Semoga Berjayaaa!    

citew..st0ry..ayna
ciQ niNiE ( nOr yUsMaNiNie )
a PiecE oF mEmOrY iN mY LiFe




kamSA hAmnIDa..ulji MaRo!

0 comments: