Isnin

sinopsis (BOOK VS K-POP)


siinopsis |(book vs K-pop) 






* Chanjung*

Chanjung ,seorang yang pelajar yang selalu gagal di dalam peperiksaan mathematic dan juga add math di sekolahnya AHS. Dia yang bercita-cita menjadi artist k-pop,di paksa oleh bapanya untuk belajar dengan syarat , dia perlu mendapat a+ dalam kedua-dua subjek tersebut.

*Sung Joo *

Sung Joo,seorang anak kepada presiden jung, dia yang keseorangan kerana tidak mempunyai kawan,sejak kecil dihantar ke sebuah sekolah yang di beri nama AHS.DI situ dia mula mengenal dunia luar dan terjebak kepada kawan-kawannya yang bercita-cita untuk menjadi artist k-pop.

*EP*

Ep,seorang gadis yang dihimpit dengan masalah keluarga,telah cuba melarikan diri dari rumah,namun, tindakkannya tidak berhasil. Dia yang juga meminati dan bercita-cita untuk menjadi artis k-pop,telah di hantar oleh ayahnya kesebuah sekolah berasrama yang diberi nama AHS. Di situ,dia terpaksa memilih pelajaran atau cita-citanya.

*Donghoo*

Donghoo, seorang pelajar lembut yang bercita-cita menjadi pereka fesyen yang terkenal. Namun,kemasukkannya,ke sebuah sekolah yang di beri nama AHS telah mengubah minatnya dan juga telah membuatkan segala kelembutannya hilang…

*Chanjung*Sung Joo*Ep*Donghoo* we’re chinguyah!!!!

Quote : han tul sup haiting
 

kamSA hAmnIDa..ulji MaRo!

0 comments: